ZÁKLADNÍ ŠKOLA A GYMNÁZIUM VODŇANY

• c.jpg
  • d.jpg

1.9.
Zahájení školního roku (první ročníky v 9:00 galerie MÚ Vodňany)

12.9.
Podzimní maturity - profilová část

partneři školy

video naleznete zde

Na botanický kurz jsme se vydali s do Zlaté koruny, jeli jsme vlakem z Vodňan. Když jsme dorazili, sešli jsme prudký kopec dolů k našemu penzionu a byli jsme ubytováni. Den příjezdu byl věnován odpočinku po  cestě, obhlédnutí okolí a přípravě na tůry. Po večeři jsme si všichni společně zazpívali u ohně z kamen v jídelně paní učitelka,  jako vedoucí sboru, se k nám přidala. Dokonce i pan učitel s námi zpíval. Po večerce jsme si všichni poslušně vlezli do postýlek, abychom byli čilí na příští den.

Druhý den jsme se po vydatné snídani vydali na Vyšenské kopce. Prováděla nás tudy milá paní, která nám poradila názvy rostlin pro naše herbáře. Dostali jsme

pracovní listy, které nás provedly krajinou. Kromě rostlin jsme potkali i zvířata: poníka, kozu, ovce. Po téhle tůře jsme měli herbář skoro úplný a za odměnu

jsme se vydali na oběd do Českého Krumlova, kde jsme dostali rozchod, nakoupili suvenýry, naplnili prázdná bříška, odpočinuli si a jeli jsme zpět na penzion. Večer po příjezdu jsme vyrazili na procházku a po příchodu na pokoje shlédl

i společně film a šli jsme spát.

Třetí den jsme vyrazili do Holubova, podívat se na jedovaté Holubovské hadce. Vyšlapali jsme ten den spoustu kopců, navštívili jsme Keltské opidum, ale rostlinky, které nám paní průvodkyně ukázala, jsme už skoro všechny znali. Tentokrát jsme opravdu unavení a vyčerpa

ní dorazili na pokoje a pár z nás i usnulo, potom jsme zašli na oběd v

restauraci u penzionu, ale začalo pršet a tak jsme se šli rychle schovat na pokoje, kde jsme si udělaly filmový večer.

Poslední den jsme se věnovali hlavně balení věcí, ale čekal nás i konečný výstup. Poznávačka rostlin, pan učitel si nás jako každý rok chtěl ozkoušet co jsme se naučili. Po ukončení poznávačky jsme se odebrali na pokoje a zabalili si věci. Domů jsme dorazili odpoledne, všichni příjemně unavení a vyčerpaní.

Pro mě osobně to byl moc hezký zážitek, který naší třídu stmelil dohromady.